Sunday, June 11, 2006



چند خبر مهم و موثق از منطقه آق توپراق تهران

1- وضعيت جسماني سيروس حسين نژاد از فعالين منطقه آق توپراق وخيم مي باشد.

سيروي حسين نژاد از فعالين منطقه آق توپراق روز يکشنبه ششم خرداد 85 در شهرستان کرج ربوده شده بود. ايشان طي تماسي با خانواده خويش از وضعيت وخيم خويش خبر داد.ايشان که از ناحيه کمر و قلب دچار درد و بيماري مي باشد.از لحظه دستگيري دست به اعتصاب غذا زده و در شرايط جسماني بحراني بسر مي برد.

سيروي حسين نژاد دانشجوي رشته بيولوژيک مي باشد که با توجه به نزديکي ايام امتحانات ايشان از شرکت در جلسات امحتاني محروم خواهد شد.

2- تهديد فعالين آق توپراق به مرگ

روز پنج شنبه مورخه 18/3/85 هنگام خروج يکي ازفعالين حرکت ملي آذربايجان منطقه آق توپراق از محل کار خويش، توسط دوتن از نيروهاي اطلاعاتي ربوده شد.ايشان پس از ساعتها بازجوئي در داخل ماشين، سرانجام به پارک جنگلي لويزان برده شده و به ايشان گفته اند" اگر از اين کارهايت دست برنداري دفعه ديگر مي آوريم اينجا کارت را تمام مي کنيم."

همچنين اقدام مشابه اي به يکي ديگر از فعالين اين منطقه صورت گرفته است و طي تهديد تلفني از ايشان هم خواسته شده است از فعاليتهاي ملي خويش دست بردارد.

2- مراسم شب شعر و موسيقي موسسه ستارخان در خانه فرهنگ حکيميه منطقه آق توپراق برگزار شد.

سه شنبه مورخه 16/3/1384 مراسم شب شعر و موسيقي در خانه فرهنگ حکيميه برگزار شد.در اين حالي بود که بسياري از فعالين اين موسسه و منطقه آق توپراق تهديد شده اند که اگر به فعاليتهاي فرهنگي خويش ادامه دهند با گلوله سراغ آنها خواهند آمد ولي مسئولين موسسه با اراده اي راسخ و مصصم به ادامه فعاليتهاي خويش مي پردازند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home